Monday 27 November 2017

15 Minutters Chart Trading System


15 Min Forex Day Trading Strategy. Denne dagen trading strategi fungerer bra på 15 min diagrammer Strategien er sammensatt av 3 trend indikatorer 1 langsiktig indikator 200EMA for generell trend retning og 2 kortsiktige indikatorer summer, blekksprut 2 for laser skarpe oppføringer i den overordnede trendretningen Vær så snill å eksperimentere med andre tidsrammer. Indikatorer 200 Eksponentielt glidende gjennomsnitt, summer, blekksprut2 Foretrukket tidsramme s 15 minutter diagram Handelssessioner London og New York Beste valutapar any. Example EUR USD 15 Minute Chart. As vist i EUR USD-diagrammet ovenfor, ga denne kortsiktige fx-strategien oss 2 lønnsomme salgssignaler i downtrend-prisen under 200EMA. Begge handler ble lukket med risiko for å belønne 1 2.Pris over 200 EMA bullish trendretning. Octopus2 histogram maler grønn farget bar s. Buzzer indikator endrer farge fra rød til grønn. Åpne kjøpsposisjon ved åpningen av den neste linjen. Stopp-tap Legg et beskyttende stopp-tap 1-2 pips under det siste svinge-lavpunktet. Prismål Må utgå kjøpshandelen ved risiko for å belønne 1 2 dvs. risikere 25 pips å gjøre 50 Alternativt, gå ut av den lange handelen når Octopus2-indikatoren endrer farge fra grønt til rødt. Prissett under 200 EMA-bearish trendretning. Octopus2-histogrammet maler rødt bar s. Buzzer-indikatoren endrer farge fra grønt til rødt. Åpne salgsposisjon ved åpningen av neste felt. Stopp-Tap Legg et beskyttende stopp-tap 1-2 pips over det siste svinghøypunktet. Prismål Må utgå kjøpshandelen ved risiko for å belønne 1 2 dvs. risikere 40 pips å gjøre 80 Alternativt, gå ut av korthandel når Octopus2-indikatoren endrer farge fra rød til grønn. Relaterte Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Spar nytt Forex-system med super nøyaktige og raske signaler som genererer teknologi. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og selg signaler rett på diagrammet ditt med laser nøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips hver dag. Kjøp og selg Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterer alltid ditt personvern at. Advanced system 15 SWING 15 min TECH. Submitted av Olivier. Traded pair EUR USD, GBP USD, EUR JPY, GBP JPY. Time frame 15 Min. Trading timer 6 45 AM til 5 PM, PARIS tid, GMT 1.1 Når du skal åpne en stilling. Det første arbeidet i din handelsdag vil være å tegne på hver grad ph og for hver par motstand, støttestrenger og trender linjer Først fra 4H tidsramme, deretter på 1H tidsramme, og til slutt på 15 min tidsramme Du må velge en farge av linjer for hver tidsramme, da du vil forstå hvor sterk din støtte , motstand eller trendlinje er når du vil se på 15 min. En trendlinje vil koble minst 3 poeng. Denne merkingen tar bare 15 minutter, og klokken 7 vil du ha 4 grafer EUR USD, GBP USD, EUR JPY og GBP JPY i 15 min tidsramme. Nå er vi klare til å handle, og vi må bare vente på signalet på skjermen. Når en 15 min lysestake lukker over eller under en trendlinje, støtte eller motstand, har vi et signal om å gå lenge eller kort VI KAN ÅPNE EN POSISJON. Men bra, men hvor mye skal jeg risikere eller forventer på denne handelen. La oss se på følgende. 2 HVA SKAL VÆRE STØRRELSESSTØRRELSEN. Dette er den viktigste delen av denne handelsmetoden De fleste handelsfolk tenk på hvor mange pips de vil vinne per handel, per måned eller per år, men vi vil tenk på hvor mye prosentandel av vår kapital vi ønsker å vinne per handel, per måned eller per år. A - Du bør definere maksimal prosentandel av kapitalen din. Du er klar til å risikere å åpne en posisjon. Det kan være 2, 3, 4, 10 For eksempel meg, for øyeblikket er min maksimale risiko 6 Så nå deler du dette med 2 3 i mitt tilfelle og du vil ha din standardrisiko, la s kalle det K1 og K2 blir K2 K1 2 B - Når du har en oppføring signal, må du evaluere stoppet 30, 40, 50, 100 pips Generelt skal et stopp være over eller under det siste lavt eller høyt, avhengig av om du er lang eller kort. Ta alltid med spredningen i stoppinnstillingene C - For Eksempel, hvis du anslår stoppet ditt ved 40 pips spredt inkludert, noe som betyr at stoppet ditt vil være på 37 pips hvis spredningen av megleren er 3 pips, og din K1 er 3, så det betyr at 40 pips skal være lik 3 av din hovedstad D - Hvorfor K1 og K2 Hvis du vurderer hvert par separat, etter hver vinnende handel, vil du handle K2 av hovedstaden din og etter hver tapte trad e vil du handle med K1 av kapitalen din. La oss ta et eksempel på dette for å gjøre det mer klart. Din kapital er 10 000 eur og du setter risikoen din K1 ved 3, det betyr at standardrisikoen din er 3 av 10 000 eur 300 euro og din K2 vil 6 så 600 eur, Nå har du et signal på EUR USD og din tidligere handel på dette paret var en løsere, så risikoen for denne handelen vil være K1 3 av kapitalen din, 300 eur Du anslår din STOPP på 30 pips og EUR USD 1, 36, så du må åpne en posisjon på 136K konto i EUR, og du vet at du ikke kan miste mer enn 300 euro på denne handelen. Nå lurer du på hvor mye du vil tjene din fortjeneste. dette i tredje del.3 HVA ER MITT RESULTATMÅL. Så mye du kan A - du vil sette et overskuddsmål på samme avstand som ditt stopp. Ikke glem å inkludere spredningen. B - Du vil selge halvparten av stillingen ved dette overskuddsmålet og sett et nytt stopp for den andre halvdelen ved inngangspunktet breakheaven C - Du vil flytte denne stopp manuelt under eller over hver lav eller hei gh, etter trenden. Denne teknikken er veldig subjektiv i den forstand at for ulike forhandlere, støtte, motstand og trendlinjer ikke vil bli sett på samme sted. Noen ganger må et signal ikke tas. Etter at du har stoppet, ser du at fortjeneste målet er over en sterk motstand på en 4H TF eller 1H TF, så i dette tilfellet bør du ikke åpne en posisjon som sjansene for at prisene bryter denne motstanden er lave. Du bør ikke skrive inn et signal på nyheter som volatiliteten vil være for høyt - ikke handle før klokken 7 eller etter klokken 17.00 PARIS TID - Ikke handle på lav volatilitetsdag. SÅ DET S DET Hvis du har spørsmål om det, vær så snill, vær så snill å spørre meg. Innlevert av Olivier på 16. april 2010 - 09 09.Takk alle sammen for interesser i denne teknikken. Henry, når du har tegningene dine om morgenen, venter du bare på signalet. Se på denne grafen. Karakterfull Den siste linjen er nær under støtten MEN dette Støtten er ikke lenger gyldig på grunn av linjen rett før som kom under t han støtter, men nært over, dette er ikke en sann feilmelding. For å komme inn i en stilling bør barens nærhet være den laveste under støtten. Her er et eksempel på en handel jeg tok den 15. april, jeg er fortsatt på den på EUR USD. er 6 45 am Paris tid, nettopp våknet, og mitt første arbeid er å tegne trendlinje På EUR USD, ingenting på 4H, så jeg går til 1H og tegner denne første trendlinjen i rød. Da går jeg til min 15 min-diagram og tegne en annen trendlinje i svart denne gangen. Så jeg bestemmer at i dag vil jeg legge inn en posisjon i EUR USD hvis en bar tett under den røde trendlinjen. Det vil være risikabelt å selge hvis en bar nærmer seg den svarte trendlinjen fordi vi er for nært fra den sterkeste røde trendlinjen, og sjansene for å få en retur på det er høye. La oss se hva som skjedde neste. Så her har vi et signal om å selge Min forrige handel på EUR USD var en løsere Så jeg vil handle K1 av hovedstaden min på denne handelen 1,5 av min hovedstad for meg i øyeblikket vil jeg ha mitt stopp for å være like over forrige høyde, så det vil være 1,3651 40 pips Så min Ta fortjeneste 1 vil være 40 pips på 1,3571 Til denne prisen vil jeg rebuy halvparten av min stilling, og sette et nytt stopp for gjenværende posisjon til min inngangspris, 1,3611.Så denne handelen gikk bra, halvparten av min posisjonen ble solgt til 1,3571, og jeg satte et nytt stopp på 1,3611. Hver gang jeg lager en ny høy, flytter jeg stoppet mitt over. Det er 3 40 pm, 16. april i Paris, og dette er min posisjon på EUR USD, er mitt stopp satt til 1,3571 og jeg har allerede sikret 40 pips med 1,5 av MIN CAPITAL. Game Plan Trend Trade den 15-Minute Chart. Author ankametcalf 17. oktober 2012.Sometimes aggressivitet i handel er et tegn av svakhet og mangel på disiplin. Ønsket om å hoppe inn i handlingen uten å ha en grundig spillplan er en av de største feilene en begynnelseshandler kan gjøre. NOVICE MISTAKES. Ofte blir nybegynnerne trukket mot scalping og kortere tidsrammer, som for eksempel De 1-minutters og / eller 2-minutters Begynnende handlende hopper ofte over riktig due diligence på mange bidragende faktorer som kan høye inflasjon De har aldri en skriftlig plan, de tror de vet alt, aldri respekterer en risiko for å belønne forholdet, prøver å finne bunn og topper, og legger til å miste handler. De befinner seg på en miste biff eller beste tilfelle på breakeven, men aldri fortsetter, aldri vokser sin konto. FOLLOW THIS PLAN. Here er en spillplan for handelsfolk som ikke er konsekvent lønnsomme eller prøver å holde aksjer til høyere mål. Denne planen er ment å holde dag handelsfolk ute av vanskeligheter i de første 30 til 45 minutter fra markedet åpen. KOMME IGANG. Før du vurderer å ta et spill, må en handelsmann vurdere sin eller hennes pre-trade sjekkliste og eget sett med regler. Listen skal inneholde lagerparametre spredning , prisklasse, volum, trend, inntjeningsrapport, nyheter, etc, mønster, plassering, tidspunktet for oppsettet, bekreftet med tidspunktet for markedet, risikonivårisiko for belønningsforhold, strekstrategi og målprojeksjoner. Etter å ha notert daglig premarket homewor Jeg sjekker nyheter, inntektsrapporter, oppgraderinger, nedgraderinger, markedsindekser teknisk analyse og forspenning osv. En handelsmann kan begynne å skanne for å kompilere den daglige fokuslisten. Nesten handelsfolk må vente på riktig oppsett som oppfyller disse kravene. velg en handel Bare etter at trenden har etablert seg etter klokken 10.00 AM. o Major utløser tiden rundt kl. 10.00, kl. 11.00, kl. 15.00 og kl. 45.00. Hva skal du se etter 5 eller 15 minutter Kjøp selg kun med 60 minutter bekreftelse, 3 til 5 bar trekk tilbake til 20 glidende gjennomsnittlig MA eller 10 eksponentiell glidende gjennomsnitt EMA 25, 50 retracement i et støttestøtningsområde, noen ganger 75 ved vår Median Pivot PP eller R1 for lange handler og ved PP eller S1 for korte handler. Skriv inn HANDELEN. Slik skriver du inn 0 01 til 0 03 cent over oppsettet og legger stoppet 0 02-0 04 cent over eller under det naturlige støttestøtningsområdet eller et hvilket som helst nivå av svingpunkt ved konsolidering. Posisjon Størrelse i henhold til ditt valgte risikonivå. Tillat deg selv minst fem eller seks trades per dag fra ditt daglige stopptapgrense. Trafikkmetode Velg en av de tre metodene som flytter gjennomsnitt Bar ved stang eller pivotstier Alltid sti på samme tidsramme du starter handel på Når du nærmer deg høyere målnivåer, kan du stramme din etterfølger ved å bevege seg gradvis til en lavere tidsramme. Ikke ta deg ut av en god handel bare fordi du har nådd målet ditt, la alltid markedet ta deg ut. På denne måten kan du holde deg i handel lenger med høyere fortjeneste i det lange løp . Ikke handle denne stilen i et sidelengs marked, og husk å alltid trene med trenden for høyere odds for å følge gjennom til dine projiserte målnivåer. Les spesifikke handelsideer her i vår Daily Markets-seksjon.

No comments:

Post a Comment